Garantija

Visiems baldams suteikiama iki 24 mėnesių garantija.

Garantija nėra taikoma jeigu:

  1. Jei baldai buvo savarankiškai transportuojami.
  2. Jei baldai surinkti savarankiškai ir nekvalifikuotai.
  3. Jei baldai naudojami ne pagal paskirtį.
  4. Jei nesilaikoma baldų eksploatacijos sąlygų.
  5. Jei savarankiškai pakeista baldų konstrukcija.
  6. Jei savarankiškai atliktas baldo remontas arba baldas buvo savarankiškai išmontuotas, pergabentas į kitą kambarį ir vėl sumontuotas.
  7. Jei netinkamai naudojami stumdymo ir uždarymo / atidarymo mechanizmai.
  8. Jei į stumdymo ir uždarymo / atidarymo mechanizmus pateko pašalinis daiktas.
  9. Jei viršyta maksimali leistina mechanizmams ir gaminiams nustatyta apkrova, dėl ko deformavosi mechanizmas ar gaminio fasadas ir / arba korpusas.
  10. Gamintojas savo sąskaita netvarko fasadų, detalių ir mechanizmų su matomais mechaniniais pažeidimais, atsiradusiais po baldų priėmimo akto pasirašymo.
  11. Gamintojas savo sąskaita netvarko fasadų, baldų mechanizmų ir aksesuarų korozijos atveju, jeigu jie nėra apsaugoti nuo korozijos.
    Pastaba: baldų mechanizmai ir aksesuarai yra apsaugoti nuo korozijos, jeigu tai yra nurodyta specifikacijoje.
  12. Jei nesilaikoma šioje vartotojo ir baldų priežiūros instrukcijoje pateiktų reikalavimų ir rekomendacijų.

Vyrių reguliavimas nėra įtraukiamas į garantiją!

Pretenzijos ir jų teikimo tvarka:

  • Korpusinių baldų garantinis tarnavimo laikas yra iki 24 mėnesių nuo pagaminimo dienos.
  • Tik raštiškos pretenzijos dėl kokybės priimamos garantinio laikotarpio metu mūsų elektroniniu paštu: info@viktobaldai.lt arba numeriu: +370 694 40444
  • Pretenzijos nepriimamos jeigu defektai, atsirado nesilaikant baldų eksploatavimo nurodytų sąlygų ir taisyklių.
  • Garantija netaikoma eksploatacinėms medžiagoms, skirtoms baldų surinkimui.
  • Jeigu detalės, gaminiai ir mechanizmai yra su defektu, gamintojas turi restauruoti arba pakeisti detalę nauja, padengdamas išlaidas.
  • Sprendimą dėl prekės pakeitimo ar defekto pašalinimo priima gamintojas iš padarytos defekto nuotraukos. Priimta sprendimą pateikia užsakovui ir tariamasi dėl tolimesnių veiksmų sąvarankiškai.

MESIO!!! Gamintojas pretenzijų dėl detalių iš LMDP išbrinkimo nepriima, nes detalės išbrinksta tik dėl neteisingos baldų eksploatacijos.

Turite klausimų?